Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.solearte.pl

 

1. Informacje ogólne.

- Właścicielem Sklepu Internetowego (solearte.pl) „Solearte” zwanego dalej Sklepem, Sprzedawcą lub Solearte jest Caprese Arkadiusz Szambelan z siedzibą w Polsce w Ostrowie Wielkopolskim, ulica Kolejowa 6, NIP PL599-294-69-05, REGON 302574115;

- Korzystając ze strony Solearte i/lub składając zamówienie, akceptujesz niniejszy Regulamin („Regulamin”). Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią niniejszego Regulaminu;

- Klienta obowiązuje wersja Regulaminu dostępna na stronie Solearte w momencie składania przez klienta zamówienia;

- Solearte jest stroną umowy sprzedaży zawieranej z klientem i figuruje na fakturze VAT lub paragonie jako sprzedawca zamówionych produktów. Klient po dokonaniu transakcji otrzymuje wraz z dostawą Produktu paragon lub fakturę. Prośbę otrzymania faktury klient musi wyrazić w formularzu przy dokonwaniu zamówienia;

- Produkty to wszelkie towary i usługi, które klient może nabyć w Sklepie Internetowym Solearte. Wszystkie Produkty oferowane w sklepie Internetowym Solearte są najwyższej jakości i posiadają wymagane polskim prawem atesty; 

- Warunkiem dokonywania zamówień w Sklepie jest wypełnienie formularza zamówienia, wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków i kosztów dostawy, które znajdują się w koszyku przed finalnym zaakceptowaniem zamówienia;

- Zamówień w Sklepie mogą dokonywać osoby pełnoletnie;

- Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia; dane osobowe Klienta zostają wprowadzone do bazy danych Sklepu Solearte w celach promocyjno-reklamowych, w celach realizowania zamówienia (wypisania faktury, paragonu oraz etykiety przesyłki u wybranego operatora pocztowego). Klient ma prawo wglądu w swoje dane, do ich poprawiania, oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania. 


2. Oferta i składanie zamówień. 

- Oferta Sklepu jest ważna i obowiązująca na terenie Polski; istnieje możliwość wysyłki do innego kraju po złożeniu wcześniejszego zapytania;

- Ilość produktów oferowana przez Sklep zmienia się i podlega stałym aktualizacjom;

- Zamówienia będą przyjmowane według kolejności zgłoszeń;

- Warunkiem rozpoczęcia procesu realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia i wysłanie go do Sklepu;

- Po złożeniu zamówienia klient jest informowany o produktach ,które zamówił i otrzyma informację na e-mail, jeśli zamówionych produktów aktualnie nie ma na magazynie; Klient musi potwierdzić zamówienie odpowiadając na e-mail o złożonym zamówieniu. Do czasu potwierdzenia zamówienie nie będzie realizowane;

- W przypadku wystąpienia niejasności dotyczących informacji przesłanych w formularzu zamówienia Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji lub zmiany warunków zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Sklep niezwłocznie zawiadomi Klienta drogą telefoniczną lub elektronicznie;

- Klient jest zobowiązany do podania aktualnego telefonu kontaktowego i adresu e-mail, pod którym można potwierdzić zamówienie. Jeżeli w ciągu 2 dni roboczych Sklep nie otrzyma potwierdzenia zamówienia, zostaje ono anulowane;

- Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą przyjmowane;

- Każde złożone zamówienie będzie rozpatrywane do 1-5 dni roboczych od daty jego złożenia;

- W okresie świątecznym termin realizacji może być przedłużony do 7 dni roboczych;

- Zamówienia w trakcie okresu urlopowego mogą być realizowane w terminie do 14 dni roboczych. Informacja o trwaniu okresu urlopowego jest każdorazowo podana na głównej stronie sklepu Solearte.pl;

- Odbiór osobisty możliwy jest w magazynie naszego sklepu Solearte ul. Kasztanowa 82, w Przygodzicach (63-421) od 09.00 do 17.00 w dni powszednie oraz od 09.00 do 15.00 w soboty- jedynie po wcześniejszym, telefonicznym ustaleniu terminu odbioru.
  

3. Dostawa i formy płatności.

- Decyzje o formie płatności i dostawy podejmuje Klient w momencie składania zamówienia;

- Zamówione w ramach Sklepu produkty są dostarczane na adres podany w zamówieniu, a wszelka odpowiedzialność za podanie w zamówieniu błędnych/ niejasnych danych adresowych spoczywa na kliencie; 

- Formalności związane z realizacją zamówienia są dokonywane w miejscu odbioru towaru, a osobą upoważnioną do ich dokonywania jest pracownik firmy realizującej dostawę; 

- Zapłata za zamówiony towar realizowana jest gotówką w chwili dostawy, lub w przypadku płatności przelewem zapłata musi nastąpić przed wysłaniem towaru do Klienta; 

- Opłata za wybraną formę dostawy – wykazana jest w momencie składania zamówienia, przed jego finalnym potwierdzeniem;

- Wybrana przez Klienta opłata za dostawę jest pokrywana w całości przez Klienta;

- Sprzedawca dopuszcza możliwość oferowania darmowej dostawy po osiągnięciu określonej minimalnej wartości Zamówienia lub dla określonych produktów. Informacje o tym mogą być przedstawione Klientowi do wyboru pośród wszystkich oferowanych form wysyłki w trakcie składania zamówienia;

- Jeżeli towar nie zostanie opłacony w przeciągu 5 dni roboczych, bądź nie zostanie odebrany w przeciągu 5 dni roboczych zamówienie jest anulowane.


4. Zwroty towarów. Odstąpienie od umowy. Reklamacje.

1) Odstąpienie od umowy

- Klient może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Informację o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: sklep@solearte.pl. Produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy należy odesłać do magazynu Solearte na koszt własny Klienta nieużywany, w stanie nienaruszonym i kompletnym posiadającym wszystkie metki i zabezpieczenia. Formularz dostępny jest do pobrania tutaj. Jeżeli nie są spełnione warunki określone powyżej co do stanu produktu i zachowania terminu odstąpienie od umowy staje się nieskuteczne;

- Przesyłki zwrotne z towarem przesłane do Sprzedawcy za pobraniem, nie będą odbierane;

- Produkty należy  zwracać bezpośrednio na adres:

Caprese Arkadiusz Szambelan
ul. Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Polska
tel. +48 604 530 503

- Sprzedawca Solearte zwróci zapłaconą za zwracane produkty kwotę za pośrednictwem tej samej metody jaka została użyta przez Klienta do opłacenia zamówienia. W sytuacjach, gdy w ocenie sprzedawcy nie będzie to możliwe zwrot płatności nastąpi przy użyciu zbliżonego sposobu zapłaty, bądź innego, na który Kupujący wyraził zgodę;

- Sprzedawca Solearte zwróci klientowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie Sklepu. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych kosztów dodatkowych wynikających z różnicy w przypadku wybrania droższej opcji przesyłki;

- Zwrot środków za zamówienie i przesyłkę zostanie wykonany po otrzymaniu przez sprzedawcę Solearte zwracanych produktów z zamówienia oraz po przetworzeniu zwrotu, przy założeniu, że wszystkie pozostałe wyżej wymienione warunki zostały również spełnione;

- W przypadkach, kiedy Klient otrzymał zamówione produkty z darmową dostawą ( wynikającą z tytułu osiągnięcia określonej minimalnej wartości zamówienia):

a) a następnie zwraca część produktów z tego zamówienia, przez co wartość ostatecznie zakupionych towarów tego zamówienia nie osiąga minimalnej wartości wymaganej do otrzymania darmowej dostawy lub

b) zwraca całe to zamówienie,

to koszty wysyłki poniesione przez Sklep Solearte zostaną doliczone do zamówienia i uregulowane na poczet kwoty zwrotu.
 

2) Zwrot towarów i reklamacje

- Sklep uwzględnia reklamacje w uzasadnionych przypadkach, przy czym Klient ponosi koszty dostawy Produktu do Sklepu. W przypadku uznanej reklamacji koszty wysyłki zostaną zwrócone. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie zamówionych Produktów z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu; 

- Po dokonaniu płatności Klient ma prawo, w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę, sprawdzić zawartość przesyłki; 

- Reklamacje składane są w jednostce magazynu sklepu „Solearte” w Przygodzicach 63-421,ul. Kasztanowa 82, w godzinach pracy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu: 604-530-503. Reklamacje można również złożyć poprzez adres e-mail: sklep@solearte.pl - prosimy o przesłanie dokładnego opisu reklamacji oraz zdjęcia. (Zdjęcie można również przesłać poprzez SMS - tel. +48 604530503)

- Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma taką samą metodą, która była wybrana podczas składania zmówienia. W wyjątkowych przypadkach możemy kontaktować się w celu podania konta do zwrotu (np. gdy Klient wybrał wcześniej metodę płatności przy odbiorze / za pobraniem);

-Adres magazynu do zwrotów i reklamacji:

Caprese Arkadiusz Szambelan
ul. Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Polska
tel. 604-530-503

5. Postanowienia końcowe:

- Ceny wyświetlane na stronie „Solearte” zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.

- Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady zamówień w Sklepie. Każdy Klient jest zobowiązany do zapoznania się z jego treścią przed dokonaniem zakupów. 

- Opinie i pytania dotyczące naszej pracy prosimy kierować na adres mailowy sklep@solearte.pl

 


Konto bankowe: 

Caprese Arkadiusz Szambelan

Kolejowa 6

63-400 Ostrów Wielkopolski


Bank PKO BP
Numer konta: PL 28 1020 2267 0000 4902 0126 2211

 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego Rzeczpospolitej Polskiej.