Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
- Klient może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Informację o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: sklep@solearte.pl. Produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy należy odesłać do magazynu Solearte na koszt własny Klienta nieużywany, w stanie nienaruszonym i kompletnym posiadającym wszystkie metki i zabezpieczenia. Formularz dostępny jest do pobrania tutaj. Jeżeli nie są spełnione warunki określone powyżej co do stanu produktu i zachowania terminu odstąpienie od umowy staje się nieskuteczne;
- Przesyłki zwrotne z towarem przesłane do Sprzedawcy za pobraniem, nie będą odbierane;
- Produkty należy zwracać bezpośrednio na adres:
Caprese Arkadiusz Szambelan
ul. Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Polska
tel. +48 604 530 503
- Sprzedawca Solearte zwróci zapłaconą za zwracane produkty kwotę za pośrednictwem tej samej metody jaka została użyta przez Klienta do opłacenia zamówienia. W sytuacjach, gdy w ocenie sprzedawcy nie będzie to możliwe zwrot płatności nastąpi przy użyciu zbliżonego sposobu zapłaty, bądź innego, na który Kupujący wyraził zgodę;
- Sprzedawca Solearte zwróci klientowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie Sklepu. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych kosztów dodatkowych wynikających z różnicy w przypadku wybrania droższej opcji przesyłki;
- Zwrot środków za zamówienie i przesyłkę zostanie wykonany po otrzymaniu przez sprzedawcę Solearte zwracanych produktów z zamówienia oraz po przetworzeniu zwrotu, przy założeniu, że wszystkie pozostałe wyżej wymienione warunki zostały również spełnione;
- W przypadkach, kiedy Klient otrzymał zamówione produkty z darmową dostawą ( wynikającą z tytułu osiągnięcia określonej minimalnej wartości zamówienia):
a) a następnie zwraca część produktów z tego zamówienia, przez co wartość ostatecznie zakupionych towarów tego zamówienia nie osiąga minimalnej wartości wymaganej do otrzymania darmowej dostawy lub
b) zwraca całe to zamówienie,
to koszty wysyłki poniesione przez Sklep Solearte zostaną doliczone do zamówienia i uregulowane na poczet kwoty zwrotu.
Zwrot towarów i reklamacje
- Sklep uwzględnia reklamacje w uzasadnionych przypadkach, przy czym Klient ponosi koszty dostawy Produktu do Sklepu. W przypadku uznanej reklamacji koszty wysyłki zostaną zwrócone. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie zamówionych Produktów z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu;
- Po dokonaniu płatności Klient ma prawo, w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę, sprawdzić zawartość przesyłki;
- Reklamacje składane są w jednostce magazynu sklepu „Solearte” w Przygodzicach 63-421,ul. Kasztanowa 82, w godzinach pracy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod numerem telefonu: 604-530-503. Reklamacje można również złożyć poprzez adres e-mail: sklep@solearte.pl - prosimy o przesłanie dokładnego opisu reklamacji oraz zdjęcia. (Zdjęcie można również przesłać poprzez SMS - tel. +48 604530503)
- Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma taką samą metodą, która była wybrana podczas składania zmówienia. W wyjątkowych przypadkach możemy kontaktować się w celu podania konta do zwrotu (np. gdy Klient wybrał wcześniej metodę płatności przy odbiorze / za pobraniem);
-Adres magazynu do zwrotów i reklamacji:
Caprese Arkadiusz Szambelan
ul. Kasztanowa 82
63-421 Przygodzice
Polska
tel. 604-530-503
Wszelkie sprawy dotyczące odstąpienia od umowy wraz z pozostalymi ustaleniami i regulacjami korzystania ze strony solearte.pl oraz dokonywania zamówień i czynności powiązanych zostały uregulowane w pełnym regulaminie sklepu solearte.pl dostępnym w stópce strony solearte.pl pod nazwą Regulamin, oraz pod tym linkiem